توزيع کتابچه ره توشه آسماني ها در بين کانون های مساجد یزد


یزدفردا "ترقی نژاد:مسئول کانون هاي فرهنگي هنري مساجد یزد، از توزيع کتابچه ره توشه آسماني ها در بين کانون هاي اين استان خبر داد.


علی حکیمیان گفت: با عنايت به تنوع فعاليت اين مراکز در محورهاي قرآني، آموزشي، فرهنگي، هنري، پژوهشي، ورزشي و ... و به منظور ساماندهي، هماهنگ سازي و استاندارد سازي فعاليت هاي مذکور و همچنين به منظور آگاهي از ظرفيت ها و قابليت هاي کانون هاي کل کشور، دبير خانه ستاد عالي تصميم گرفت برنامه هاي ذاتي و فعاليت هاي قابل ارائه در اين مراکز را به صورت مدون در اختيار کانون ها قرار دهد تا علاوه بر رشد تصاعدي فعاليت ها، زمينه خودکفايي و خود گرداني برنامه اي کانون ها را نيز فراهم آورد.

وی اظهار داشت: در کتاب ره توشه آسماني ها سعي شده نمونه اي از فعاليت هايي را که در يک کانون قابل اجراست به همراه نيازمندي ها و مقدمات برنامه ها با رعايت تماي جوانب بومي گرايي در کانون ها معرفي کند.

اين مقام مسئول با بيان اينکه اين کتابچه راهنماي فعاليت هاي فرهنگي و هنري مساجد است، تصريح کرد: اطلاع رساني ظرفيت ها و قابليت هاي کانون، ارتقا سطح کيفي فعاليت ها و برنامه هاي کانون، هماهنگ سازي فعاليت ها و برنامه ها وايجاد زمينه مشارکت کانون ها در فعاليت ها و برنامه هاي يکديگر از جمله مباحثي است که در اين کتابچه درج شده است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: شناسايي ظرفيت هاي جديد کانون ها و تشکيل گروه هاي علمي، هدايت گروه هاي درون کانون به سمت ايجاد آموزشگاه هاي رسمي و تخصصي، خودکفايي و خودگرداني کانون ها و اشتغال زايي و تاثير گذاري فرهنگي کانون ها در جامعه از ديگر مباحث کتابچه ره توشه آسماني ها است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا